Өз тырнағын тістеу арқылы тұзақтан шығу Amnesia: The Bunker шығарылымын еске түсіретін қадам. Шынында да, бұл бөлімде жасаушылар серияның бірқатар таныс элементтерінен толығымен бас тартты, оның орнына бізді терең батырылған жартылай ашық құм жәшігіне жіберді.
Жабық
1916 жылдың шілдесі. Қатардағы жауынгер Анри Клемент бункердің аурухана бөлімінде оянады. Ол, әрине, амнезиямен ауырады және оны дәрігердің жазбаларынан таппайынша, өз атын да танымайды. Мұның бәрі біраз уақыт бұрын шынымен қорқынышты нәрсе болғандықтан. Нақты не? Міне, осыны табу қиынға соғады.Өткенді ашу – бұл сериядағыдай басты, бірақ жасырын мақсат. Бұл қарапайым: Генри бункерден шығуы керек. Алғашқы қадамдардан бастап, олар мұны қалай жасау керектігін егжей-тегжейлі айтып береді: біз арсеналға жасырын кіріп, жарылғыш заттарды алуымыз керек, содан кейін сарбаздар детонатордың қолын босататын Рим туннельдеріне баруымыз керек. Біз бәрін шығуға әкелеміз, қоқыстарды жарып жібереміз және ойын аяқталды!
Тәжірибелі аман қалғандарды алдауға болмайды: егер мақсат туралы бәрі соншалықты айқын болса, негізгі қиындықтар оған жету жолында. Мұнда құбыжық құлыпталған бункердегі қатал күнделікті өмір басталады. Бақытымызға орай, Генри өте қатал, ол демалуды немесе күшейтуді қажет етпейді және ол кез келген жараларды орама таңғышпен емдейді. Ол тіпті қорқынышын көрсетпейді: қасқыр оның мойнынан ұстап, жүрегі тезірек соғады. Сонымен қатар, алғашқы қадамдарда ол сирек қолданылатынына қарамастан, револьверге ие болады, өйткені оның оқ-дәрілері көп және кем дегенде үш оқ құбыжықты тоқтата алады.
Бункердегі ойын әдейі баяу. Сұрапыл жерден шығып, шығуды жабуға асыққан тұрғындар казармадағы барлық қоймаларды, жатын бөлмелерін, кеңселерін, тіпті шкафтарын мұқият жабуды ұмытпағаны белгілі болды. Енді біз олардың барлығын ашу үшін бірнеше сағаттық іздеуге тап боламыз.
Біз әрбір есік пен есікті қолмен ашамыз, «ұстап» және таяқпен қозғаламыз (тінтуір мен пернетақтаға қолдау көрсетіледі, бірақ геймпадты пайдалану ыңғайлырақ). Біз механизмдердің бөліктерін өз қолымызбен қосып, шкафтардағы ілмектерді ашып, револьверді тиеп, одан пайдаланылған картридждерді шайқауымыз керек. Біздің мәңгілік фонарымыз динамо сымын бірнеше рет тарту арқылы бірнеше секунд сайын қайта зарядталуы керек.
Осы ойын физикасының барлығы суға шомылу үшін жұмыс істейді. Бірақ мұның да жанама әсері бар: біз ілмектермен ойнаған кезде, қасқыр мойынымыздан тыныш тістеп алады. Және бұл барлық «қолмен» тәртіп қорқынышты атмосфераны сәтті жояды.
Әзірбайжан тілінде де оқыңыз
Араб тілінде де оқыңыз