мобильді ойын Marvel's Spider-Man 2 шолуы. Жаман оқиғасы бар жақсы ойыншық admin 31-Oct, 2023, 12:32 0 1 230 Мөр 0 Ойын бізді Майлз кіріп, Питер сабақ бере бастаған мектепке қарсы алады. Егер мұндай мекеме ойындарды бағалайтын болса, екінші Өрмекші адам сурет, физика және бағдарламалау бойынша жоғары балл жинайтын шығар. Бірақ тарихи тұрғыдан алғанда, бұл берік екі. Кейбір әсерлі тұжырымдарсыз сәтсіздікке ұшырау екіталай. Қосымша соңғы жаңалықтар.Марвелдің Өрмекші адамы 2 ойынының ең маңызды аспектілерін бөліп көрсете отырып, американдық жүйеге сәйкес дәрежеге келтірейік.:Ойын барысы – АӨнімділік - A-Суреттің сұлулығы - А-Қате жоқ - BСюжет F. Кішкентай, бірақ өте маңызды плюспен. Ал енді соңғысын бірден айтайық.Үлкен сюжет және шағын оқиғаларӨрмекші адам 2, көптеген суперқаһармандық ойындар сияқты, екі режимде ойнауға болады: «шынайы» және «қиял». Бірінші жағдайда сіз талдайсыз және «неге?», «қалай?» сұрақтар қоясың. Не?". Бұл режимде жаңа ойын ойнай отырып, сіз бірнеше сағат бойы жай ғана түсіндірме таба алмайтын бірқатар жағдайларға тап боласыз. Болған оқиға оғаш немесе мүмкін емес емес, бәрі жай... ақымақтық.Егер сіз осы режимде Spider-ді жеңсеңіз, маңдайыңызды тұрақты бет алақандарымен ұрып-соғуға болады. Өрмекші адам 2-ні барынша пайдалану үшін басқа режимге ауысыңыз. Кем дегенде біраз уақытқа.Ойынға қатысушылардың барлығы, мүлдем ақымақ екенін мойындаңыз. Біреу көп, біреу аз. Сонымен қатар, кейбіреулер кенеттен керемет күшті және күшті болады, ал басқалары күшті және күшті болуы керек. Немесе олар мүлдем жоқ сияқты ештеңеге жауап бермейді. Және бұл мүлдем түсіндірілмейді. Осылайша зұлым адамдар үш батырдың қарсылығына тап болуы мүмкін, ренжій бастайды.Бірақ біздің шындықты ұмытайық. Өйткені, Ұйқысыз ғаламның өзіндік біртүрлі заңдары бар. Сондықтан, мысалы, тұтқындарды толық қарулы ғана емес, сонымен қатар эвтаназия сияқты банальды нәрсе туралы алаңдамай (тек қауіпсіз жақта болу үшін) тасымалдауға болады. Ешбір күтпеген оқиға болмас үшін және ешкім қашып кетпеуі үшін, мысалы, егер ол кісенді жоғалтса.Немесе басты кейіпкерлердің екеуінің ата-анасы мемлекетпен тікелей байланысты екенін ескеріңіз. Қала дүрбелең болғанда, билік басындағылардың жағдайды түзетуге күші бар — әрине, олар жаулармен қалай күресу, төтенше жағдай енгізу, ұлттық гвардияны пайдалану немесе шақыру үшін қолдан келгеннің бәрін жасайды. . жалдамалылар... Жарайды, әлде ондай әрекетке бармаңдар. Өрмекші адам 2-де не болатынын болжаңыз.Норман Осборн бірінші эпизодта төбелер мен қала аумақтарын тез қазып, Нью-Йоркке Сабль командасын қалай шақырғанын есіңізде ме? Кез келген адамға жаңа төтенше жағдайға тез әрекет етуге не кедергі болды? Жауынгерлерді кем дегенде нәзік қызды қатыгез жойғышқа айналдыратын нәрсемен қаруландырыңыз ба? Бірақ неге сол қылмыскерлер бір кездері Собол көрсеткендей жаңа жағдайларда өздерін сәтті көрсетті?Сұрақтар көп. Бірақ егжей-тегжейге көбірек сүңгіген сайын, спойлерлар да көп болады. Сондықтан, қазір біз шытырман оқиғаның жарнамалық науқаны салынған Venom туралы айтумен қанағаттанатын боламыз. Симбиоттың сыртқы түрі мен зерттеуі шынымен де қызықты. Бірақ сіз неғұрлым алыс жүрсеңіз, соғұрлым көңілсіздік күшейе түседі. Бұл тек сюжеттің болжамдылығы (немесе кейіпкерлердің болжауға болмайтын ақымақтығы) ғана емес, ойынның өзіне тән сәйкессіздігі.Әзірлеушілер тек өз тілектеріне негізделгендей әрекет етеді деген сезім бар. Ақыл-парасатқа мән бермеу және кейіпкерлер мен зұлымдарды банальды логикадан арылту.Артынан кішігірім спойлерлер. Оны ойынды аяқтағандарға ғана ашуды ұсынамыз.Егер сіз ойынды аяқтаған болсаңыз, өзіңізден сұраңыз: нәтижесінде басты кейіпкерлер мен олардың қарым-қатынасы қалай өзгерді? Бастапқыда олардың жағдайы қандай болды және финалда олар қалай көрінді? Көбісі осы жолмен жүрген жеріне ғана барды деген сезім бар.Екінші жағынан, басты кейіпкерлер арасындағы соңғы қарым-қатынас аз ғана әңгімеден кейін қалыптасуы мүмкін еді. Бір-екі сөйлеммен алмасып болған соң. Ол қажетсіз және созылған драмасыз сағаттарға созылды.Дегенмен, Өрмекші адам 2-дегі кейбір кейіпкерлер уақыт өте өзгерді. Біреуге құтқару керек, біреуге көмек керек, біреуге құтқару керек... Бұл оқиғалардың өрбуін көру қызық. Жол монотонды болып көрінгенімен, соңы сізді таң қалдыруы мүмкін. Әзірлеушілердің барлық анти-қаһармандар мен зұлымдарға жеткілікті назар аудармағаны өкінішті.Бақытымызға орай, Insomniac қарапайым Нью-Йорк тұрғындарын ұмытқан жоқ - және біз аллеяда тоналған бет-жүзсіз экстрактер туралы айтпаймыз. Кем дегенде бірнеше рет сіз шынымен қуанышты немесе жоғалтудың қайғысын бастан кешіріп, сөзсіз соңына тағзым етіп, жақсылыққа үміттене отырып, жағымды эмоционалды тербеліспен өтесіз.Сіз сондай-ақ әзірлеушілердің Нью-Йоркті қаншалықты жақсы көретінін түсінесіз. Оның көшелері мен көліктері, суретшілері мен музыканттары, саябақтары, қоныс аударатын құстары мен ауа ағындары үшін, кем дегенде, біраз уақыт осы сезіммен бөлісетін шығар.Қала қозғалыстаОйын барысында екінші Өрмекші адам өзін қатты A+ сияқты сезінеді. Бұл тек шайқастар туралы емес, сонымен қатар қаладағы күнделікті қозғалыстар туралы. Екі сөз: өрмекші қанаттар! Олармен сіз жылдамырақ қозғалып қана қоймай, Нью-Йоркке мүлдем басқаша қарайсыз: мұнда жел туннелі бар - біз жылдамдаймыз, мұнда сіз биіктікке қол жеткізе аласыз, ал онда сіз мезгіл-мезгіл жылдамдыққа ие бола отырып, тек көңіл көтеру үшін ұшасыз. желі.Және, әрине, веб-қанаттармен байланысты тапсырмалар бар - өте динамикалық, әрине. Өйткені, кейде сіз желдің жылдамдығы мен сезімін шынымен сағынасыз, бірақ бұл жерде ойынның өзі болып жатқан жағдайға тез әрекет ете отырып, дрондарды қууды ұсынады. Екінші жағынан, мұндай ұшу «платинаға» ұмтылатын перфекционистерді де қажет етеді. Сіз бір аймақтан екінші аймаққа ұша аласыз ба? Өзеннің және қаланың арғы жағында!Айтпақшы, қазір қаланың өзі айтарлықтай өсті: әдеттегі картаға Кіші Одессадағы православие шіркеуі сияқты өзіндік ерекшеліктері бар шығыс аудандары қосылды. Және, әрине, бұл аймақтардың барлығының өзіндік құпиялары бар және жергілікті тұрғындар кейде күтпеген нәрсені қалайды.Жылдам саяхат енді бірқатар тапсырмаларды орындап, рельеф масштабын аяқтағаннан кейін ғана мүмкін болады. Белгілі бір нүктеге жеткеннен кейін сіз осы аймақтың кез келген жеріне бара аласыз. Өзіңізді метро станцияларымен немесе кез келген көрікті жерлермен шектемей.Бір жағынан, иә, әзірлеушілер бізді жиі миссиялардың бір түрін орындауға шақырады. Екінші жағынан, кез келген жерге көшу өте ыңғайлы. Сонымен, ойынның ең басында сіз кез келген жерде қосымша квесттерді орындай аласыз, содан кейін бірнеше секунд ішінде Нью-Йоркте қозғала аласыз.Marvel's Spider-Man 2 ойынында ойыншылар тағы да қуғынға қатысуы керек (бақытымызға орай қиын емес), қылмыскерлермен күресу, өрт сөндіру... Сондай-ақ көрнекті жерлерді суретке түсіру, Вагабондтың жасырынған жерлерін (және бөлшектері бар әртүрлі сандықтарды) іздеу, өрмекші роботтарды жинап, ғаламның көрнекті кейіпкерлеріне көмектесіңіз.Жылдам саяхат бұл жерде өте жылдам! Әрине, Spidey жаңа жерде пайда болғаннан кейін шағын үзінді сахна ойнайды, бірақ оның арқасында сіз тұрақты әрекетті сезінесіз. Кейіпкерлер арасында ауысу (мүмкіндігінше) де жылдам орындалады - екі түйме, бірнеше секунд, енді сіз Майлзды емес, бұрын өз ісімен айналысатын Питерді басқарасыз.Және тапсырмалар туралы аздап. Insomniac ойынға DualSense мүмкіндіктерін енгізуде тамаша жұмыс жасады. Бұл, ең алдымен, белгілі бір күшпен туралау триггерлерін басу қажет болатын миссияларға қатысты. Және қысымды біраз уақыт ұстаңыз. Ойыншыдан үйлердің қабырғаларына граффити салу үшін контроллерді қолдануды сұраған сәті де есте қалды.Осындай ұсақ-түйектер қарапайым ойынға әртүрлілік қосады және одан ләззат алмау мүмкін емес. Әсіресе, сіз кенеттен әлемге басқа қырынан қарай бастағанда.Шайқастар және теңестіруҰйқысыздық жауынгерлік жүйені де жақсартты. Өздеріңіз білетіндей, Майлз шайқаста биоэнергияны пайдаланады, ол жауларды электрлендіреді (және жиі кедергілерді жеңуге көмектеседі). Петрдің иығында - сөзбе-сөз - жауларды соққыға жыға алатын, бірақ олармен жиі физикалық түрде күресетін механикалық мүшелер. Және өте әсерлі.Бұл жеке қаһармандық дағдылар шайқаста жақсы өнер көрсеткен сайын, зақымданған сайын және тиімді қорғанған сайын біртіндеп артады. Қорғаныс туралы айтатын болсақ: енді жақын шайқаста жаудың шабуылдарынан жалтарып, тойтарыс беруіміз керек. Кейбір нәрселерден аулақ болуға болады, ал әсіресе күшті соққыларды тек қайтару керек. Бұл кішкентай нәрсе сияқты, бірақ бұл басқаша болуы мүмкін екендігі біртүрлі көрінеді.Кейіпкерлер киімдерінің деңгейімен де ерекшеленеді. Ойыншыларға барлығы үш жаһандық филиал бар. Біріншісі екі Өрмекшіге ортақ нәрсені дамытуға мүмкіндік береді, ал қалған екеуі Майлз мен Питер үшін жеке нәрсені дамытуға мүмкіндік береді. Алдымен сіз жаңа қабілеттерді ашасыз, содан кейін оларды дамытуыңыз керек. Сондай-ақ, уақыт өте келе ойынның өзі қосымша опцияларды ұсынады және ойыншы болашақта қандай опцияны пайдалануды таңдайды.Кейіпкерлердің костюмдерін жаңартулары да бар - қосымша мүмкіндіктер мен бонустар. Екі Өрмекшінің де бірдей гаджеттері бар, біз оларды алдымен жасаймыз, содан кейін жаңартамыз.Егер L1 кейіпкерлердің жеке қабілеттеріне жауапты болса және қабілеттердің өзі төменгі сол жақта көрсетілсе, гаджеттерді R1 (төменгі оң жақ) түймесін басқан кезде пайдалану керек. Осылайша сіз ненің бар екенін және ненің «толтырылғанын» анық көре аласыз. Барлығы түсінікті және өте ыңғайлы!Костюмді немесе гаджеттерді жаңарту үшін ресурстарды жинау керек: бөлшектер мен белгілер. Оларды алу үшін біз тапсырмаларды орындап, жасырын сандықтарды іздейміз. Олар мұнда әр қадамда кездеседі: көптеген шатырлар мен шлюздерде. Жергілікті тұрғындар мен билік оларға тиіспеуді ұйғарған сыңайлы, сондықтан бұл қаңырап бос жатқан дүние-мүліктің барлығы біздің қолымызда. Бірақ егжей-тегжейлі іздеумен айналысудың қажеті жоқ.